Cum sa iti construiesti muschiul schimbarii

Cand incerci sa faci o schimbare in viata ta, sa creezi un nou obicei, sa fixezi o rezolutie esti de obicei bun la aceste lucruri sau schimbarea esueaza dupa 2-3 saptamani? Unele persoane sunt mai bune decat altele deoarece au invatat cateva strategii simple pentru schimbare, dar de asemenea deoarece si-au construit muschiul schimbarii. Ce este muschiul schimbarii? Este muschiul pe care il folosim pentru a crea schimbare in viata noastra si ca un muschi fizic este slab daca nu il antrenezi.

Principiile cresterii. Principiile pentru a creste muschiul schimbarii sunt similare cu cresterea unei muschi normal din corpul tau:

  1. Incepe cu pasi mici. Daca incerci sa ridici o greutate prea mare de la inceput te vei rani si nu vei sustine efortul pentru mult timp. Dar daca incepi cu o greutate mica poti invata cum sa o ridici si este mult mai probabil sa poti face acest exercitiu pentru mai mult timp. Muschiul schimbarii este la fel – incepe cu o schimbare doar cate cinci minute pe zi. Vei dori sa faci mai mult, dar daca faci mai mult este mai probabil sa esuezi pe termen lung.
  2. Antreneaza-te in mod regulat. Unele persoane se vor duce la sala de sport timp de o saptamana apoi se vor opri. Apoi vor incepe din nou in cateva luni. Acest lucru este o pierdere de timp si nu se va vedea nici un progres. Trebuie sa faci exercitii in mod regulat pentru a vedea un progres. Acelasi lucru este valabil si pentru muschiul schimbarii – fa exercitii zilnice, doar cinci minute pe zi. Vei deveni mai puternic cu un antrenament regulat. Repetitia regulata este cheia.
  3. Creste greutatea gradual. Daca nu cresti greutatea nu vei deveni mai puternic. Dar daca cresti greutatea cu mult prea mult te vei rani. Cu muschiul schimbarii creste antrenamentul tau zilnic de cinci minute cu alte cinci minute in fiecare saptamana. Vei ramane uimit de cat de puternic devine muschiul schimbarii cu o crestere graduala a greutatii.
  4. Odihneste-te si mai elimina din alte lucruri. Majoritatea persoanelor nu inteleg importanta odihnei atunci cand vine vorba de antrenament. Ne antrenam apoi ne odihnim si astfel crestem masa musculara. Daca nu ne odihnim daunam progresul. Nu incerca sa faci schimbari cat e ziua de lunga. Nu incerca sa faci prima ta schimbare in timp ce calatoresti si executi proiecte mari si in acelasi timp faci alte trei schimbari. Te vei suprasolicita. Fa o singura schimbare si mentine rutina ta regulata pentru restul zilei.
  5. Alimenteaza cresterea. In afara se odihna, alimentarea este una dintre cele mai neglijate aspecte ale cresterii musculare. Ai nevoie de suficiente calorii pentru crestere altfel tot antrenamentul din lume nu va da rezultate. Asa ca, ce anume alimenteaza muschiul schimbarii? Motivatia. Gaseste cat mai multe moduri de a te motiva – fa schimbarea cat mai placuta, ia un partener, alatura-te unei clase, scrie pe un blog despre progresul tau, creeaza recompense, sarbatoreste micile victorii, etc.

Primul pas. Cum incepi sa iti antrenezi muschiul schimbarii daca este slab si nu este definit? La fel cum incepi si cu alt muschi din corpul tau – incepe cu exercitii care sa iti solicite corpul, doar cateva pe zi.

Iata cativa pasi recomandati:

  1. Alege o schimbare usoara si pozitiva pe care poti sa o faci timp de cinci minute. Vrei sa fii bun la gradinarit? Doar cinci minute in gradina in fiecare zi. Vrei sa elimini dezordinea? Sa mananci mai multe fructe si legume? Sa alergi sau sa inoti? Sa meditezi? Doar cinci minute pe zi.
  2. Concentreaza-te pe a te bucura de noul obicei. Daca iti place vei dori sa il faci pentru un timp mai lung. Daca il faci pentru ca asa trebuie atunci nu va ramane mult in trusa ta de abilitati.
  3. Concentrarea trebuie sa fie pe a il face in mod regulat, nu pe a creste repede. Fa acest lucru zilnic, la aceiasi ora in fiecare zi.
  4. Renunta la alte schimbari astfel incat sa pui toata energia in aceasta schimbare.
  5. Alimenteaza-ti schimbare cu cat mai multa motivatie.
  6. Creste gradual prin a adauga cate cinci minute pe saptamana la antrenamentul tau zilnic.

Vei fi uimit de cat de mult vei avansa in timp, pe masura ce muschiul schimbarii va deveni mai puternic. Avem tendinta de a da vina pentru esecurile noastre pe lipsa de disciplina, dar nu suntem indisciplinati suntem doar neantrenati. Creste-ti muschiul schimbarii cu principii inteligente de crestere si curand vei fi un maestru al schimbarii.

Leave a Reply